Sceglite a latta di tè giusta per un almacenamentu megliu di tè

Sceglite a latta di tè giusta per un almacenamentu megliu di tè

Cum'è un pruduttu seccu, e foglie di tè sò suscettibili à u mildiu quandu sò bagnati, è a maiò parte di l'aroma di e foglie di tè hè un aroma artighjanali furmatu da a trasfurmazioni, chì hè faciule da disperse in modu naturale o deteriorate oxidatively.Dunque, quandu u tè ùn pò esse bevutu in pocu tempu, avemu da truvà un "locu sicuru" adattatu per e foglie di tè, è u lattine di tèhè ghjuntu in esse.Ci sò parechji tippi di lattine di tè, è diversi materiali anu diverse funzioni è sò adattati per diverse situazioni.

Latta di tè di carta
U tè di carta pò avè un prucessu relativamente simplice, un rendimentu mediu di sigillatura è un prezzu relativamente bassu.Dopu chì u tè hè in piena fioritura, si deve esse beata u più prestu pussibule, è ùn hè micca adattatu per un almacenamentu longu.

Latta di tè in vetru
A latta di tè di vetru hè ben sigillata, a prova di umidità è impermeabile, è tuttu u corpu hè trasparente.A trasfurmazioni di u tè à l'internu di a tetera pò esse osservata da l'esternu à l'occhiu nudu.Tuttavia, hà una bona trasmittanza di luce è ùn hè micca adattatu per e foglie di tè chì deve esse guardatu in un ambiente scuru.Hè ricumandemu per almacenà qualchi tè di agrumi, tè profumati, etc. chì deve esse seccu è guardatu ogni ghjornu.

Latta di tè di ferru
U tè di ferru pò avè una bona prestazione di sigillatura, un prezzu mediu, una bona prestazione resistente à l'umidità è à a luce, è sò adattati per u almacenamentu domesticu di tè generale.Tuttavia, per via di u materiale, l'usu à longu andà pò causà ruggine, per quessa, quandu si usanu latte di tè di ferru per almacenà u tè, hè megliu aduprà una tappa di doppia strata, è hè necessariu di mantene e lattine pulite, secche è odore. - gratuitu.

tè in carta

Latta di tè di carta

tè di ferru

Latta di tè di ferru

tè in vetru

Latta di tè in vetru


Tempu di Postu: Nov-14-2022