Perchè i Cinesi ùn sò micca disposti à accettà u tè in sacchetti ?

Perchè i Cinesi ùn sò micca disposti à accettà u tè in sacchetti ?

Principalmente per via di a cultura è di l'abitudini tradiziunali di beie u tè

Cum'è un grande pruduttore di tè, e vendite di tè di a Cina sò sempre state duminate da u tè sfusu, cù una proporzione assai bassa di tè in sacchetti. Ancu cù un aumentu significativu di u mercatu in l'ultimi anni, a proporzione ùn hà micca superatu u 5%. A maiò parte di a ghjente crede chì u tè in sacchetti hè equivalente à u tè di bassa qualità.

In fatti, a ragione principale di a furmazione di stu cuncettu hè sempre e credenze inerenti di a ghjente. In a percezione di tutti, u tè hè tè di foglia originale, mentre chì u tè in sacchetti hè fattu principalmente da tè rottu cum'è materia prima.

sacchettu di tè cù corda

À l'ochji di u populu cinese, u tè rottu hè equivalente à i resti!

In l'ultimi anni, ancu s'è certi pruduttori naziunali anu trasfurmatusacchettu di tèè hà fattu sacchetti di tè in stile cinese cù materie prime di foglie, Lipton hà a più alta quota di mercatu internaziunale. In u 2013, Lipton hà lanciatu specificamente sacchetti di tè tridimensionali di design triangulari chì ponu cuntene foglie crude, ma questu ùn hè micca in definitiva a tendenza principale in u mercatu cinese di preparazione di u tè.

A cultura di u tè millenaria in Cina hà radicatu prufundamente a capiscitura di u tè da parte di u populu cinese.

tazza di tè di vetru

Per i Cinesi, u tè hè più cum'è un simbulu culturale perchè "tastà u tè" hè più impurtante chè "beie u tè" quì. Diversi tipi di tè anu modi diversi di degustazione, è u so culore, aroma è aroma sò essenziali. Per esempiu, u tè verde mette in risaltu l'apprezzazione, mentre chì Pu'er mette in risaltu a zuppa. Tutte queste cose chì i Cinesi apprezzanu sò ciò chì u tè in sacchetti ùn pò micca furnisce, è u tè in sacchetti hè ancu un cunsumabile dispunibule chì ùn pò micca suppurtà parechje infusioni. Hè più cum'è una bevanda simplice, dunque senza parlà di u patrimoniu culturale di u tè.


Data di publicazione: 25 di marzu di u 2024