Ciò chì rende u colino di caffè V60 populari?

Ciò chì rende u colino di caffè V60 populari?

Sè site un principiante in a preparazione di caffè in manu è dumandate à un espertu espertu di ricumandà un praticu, faciule d'utilizà è visualmente attraente.tazza di filtru di birra a manu, Ci hè una alta chance chì vi ricumanderanu di cumprà u V60.

V60, Una tazza di filtru civile chì tutti anu utilizatu, si pò dì chì hè unu di l'arnesi essenziali per ogni ghjucatore di punch. Cum'è un cliente regulare di i prudutti di a tenda, i caffè anu da aduprà almenu mille volte à l'annu, cusì ponu ancu esse cunsideratu cum'è "utilizatori sperimentati" di V60. Allora, ancu s'ellu ci sò tanti stili di tazzi di filtru nantu à u mercatu, perchè V60 hè diventatu u "cuore" di l'industria di caffè preparatu a manu?

gocciolatore di caffè

Quale hà inventatu V60?

Hario, a cumpagnia chì hà designatu i tazzi di filtru V60, hè stata fundata in Tokyo, Giappone in u 1921. Hè un famosu fabricatore di prudutti di vetru in l'area, inizialmente dedicatu à cuncepisce è pruduce strumenti è equipaghji di vetru resistenti à u calore per istituzioni di ricerca scientifica. U resistente à u calorepignatta di spartera di vetru, chì hè spessu assuciatu cù u caffè fattu a manu, hè un pruduttu populari sottu Hario.

In l'anni 1940 è 1950, a Cumpagnia Hario hà intrutu ufficialmente in u campu di l'apparecchi domestici, è u sifone era u so primu equipamentu di estrazione di caffè. À quellu tempu, l'infuzione lenta era a forma di estrazione mainstream in u mercatu di caffè, cum'è i tazzi di filtru Melitta, i filtri di flanella, i vasi di sifone, etc. O l'apertura era troppu chjuca, o i passi di fermentazione eranu troppu cumplicati è u tempu era in generale troppu. longu. Allora a cumpagnia Hario spera di creà un filtru di birra chì hè faciule d'opere è hà un flussu più veloce.

caffettiera fredda

In u 1964, i diseggiani di Hario cuminciaru à pruvà à estrattà u caffè cù funnels di laboratoriu, ma ùn sò micca stati usati per scopi cummerciale è ci sò pochi registri di u so usu. In l'anni 1980, a Cumpagnia Hario hà introduttu un filtru di goccia di carta di filtru (simili in apparenza à Chemex, cù un filtru in forma di funnel cunnessu à u cuntinuu più bassu) è hà cuminciatu a produzzione in u 1980.

In u 2004, Hario hà riprogettatu u prototipu di V60, facendu a forma di stu filtru più vicinu à ciò chì avemu familiarizatu oghje, è l'hà chjamatu dopu à u so unicu angolo di cune di 60 ° è a forma "V". Hè statu ufficialmente lanciatu in vendita un annu dopu. Nant'à u situ ufficiale HARIO, pudemu truvà u prototipu di a tazza di filtru: una tazza di filtru ceramica cunica cù 12 stuzzicadenti ben aderite à u muru internu, utilizatu per simulà i solchi di drenaje.

colino di caffè di vetru

U metudu di estrazione di a tazza di filtru V60

1.Compared with other filter cups, u disignu cònicu cù un angulu di 60 ° assicura chì quandu si usa V60 per a fermentazione, u flussu di l'acqua deve ghjunghje à u centru prima di gocce in a pignatta più bassa, allargendu l'area di cuntattu trà l'acqua è u caffè in polvere, chì permette u l'aroma è u gustu per esse completamente estratti.

versà nantu à a goccia di caffè

2. U so icònicu unica grande apertura permette u flussu di l'acqua per esse unobstructed, è u flussu di u liquidu dipende largamente da a capacità di cuntrollu di u flussu di u birreru, chì si riflette direttamente in u gustu di u caffè. Sì avete l'abitudine di versà l'acqua troppu o troppu rapidamente, è i sustanzi diliziosi ùn sò micca stati liberati da u caffè prima di l'estrazione hè finita, allora u caffè chì vi prubabilmente hà prubabilmente un gustu magre è blandu. Dunque, per fà un caffè cù un sapore bonu è una dolcezza alta cù V60, hè veramente necessariu di praticà è aghjustà a tecnica di iniezione d'acqua di più per sprime megliu l'equilibriu agrodolce di u caffè.

filtru di caffè goccia

3.On u muru di u latu, ci sò parechje ribs elevate cù mudelli spirali, variendu in longu, chì passanu per tutta a tazza di filtru. Prima, pò impedisce a carta di filtru di aderisce strettamente à a tazza di filtru, creendu spaziu abbastanza per a circulazione di l'aria è maximizendu l'assorbimentu di l'acqua è l'espansione di particelle di caffè; Siconda, u disignu di u groove convex spirale permette ancu à u flussu di l'acqua discendente per cumpressà a strata di polvera, creendu un sensu più riccu di stratificazione, mentre allargendu ancu u percorsu di u flussu di u flussu d'acqua per evità l'estrazione insufficiente causata da una grande dimensione di poru.

Chì hà fattu chì e persone cumincianu à prestu attenzione à i tazzi di filtru V60?

Prima di l'annu 2000, u mercatu di u caffè era duminatu da a torrefazione media à prufonda cum'è a direzzione principale di torrefazione, è a direzzione di u gustu di a preparazione di u caffè hà ancu favuritu per espressioni cum'è ricchezza, grassu di u corpu, alta dolcezza è retrogustu, è ancu i sapori caramellati derivati ​​da u caffè. tostatura prufonda, cum'è cioccolata, sciroppu d'acero, noci, vaniglia, etc. Cù l'arrivu di a terza onda di caffè, a ghjente hà cuminciatu à fà. perseguite i sapori regiunali, cum'è l'aroma di fiori bianchi d'Etiopia è l'acidu di frutti di bacca di Kenya. A tostatura di u caffè hà cuminciatu à passà da a prufundità à a luce, è u gustu di u gustu hè ancu cambiatu da dolce è dolce à delicatu è aspro.

Prima di l'emergenza di V60, u metudu di estrazione lenta chì tende à immerge u caffè hà risultatu in un gustu generale arrotondatu, grossu, equilibratu è dolce. In ogni casu, era difficiule d'utilizà cumplettamente l'aroma fiurali è fruttatu, l'acidità ligera è altri sapori di certi fagioli tostati leggermente. Per esempiu, l'estrazione di Melitta, KONO è altri tazzi di filtri lenti si focalizeghja nantu à u tonu di gustu riccu. A funzione d'estrazione rapida di V60 permette precisamente à u caffè d'ottene un aroma è acidità più tridimensionale, prisintendu cusì certi sapori delicati.

Chì materiale hè megliu per fà u caffè cù V60?

Oghje, ci sò parechji materialiTazze di filtru V60nantu à u mercatu. In più di u mo materiale resin preferitu, ci sò ancu ceramica, vetru, ramu rossu, acciaio inox è altre versioni. Ogni materiale ùn solu affetta l'aspettu è u pesu di a tazza di filtru, ma crea ancu differenze sottili in a conductività termale durante l'ebullizione, ma u disignu strutturale resta invariatu.

U mutivu perchè "amu esclusivamente" a versione di resina di Hario V60 hè prima perchè u materiale di resina pò bluccà in modu efficace a perdita di calore. Siconda, in a pruduzzione di massa industriale standard, u materiale di resina hè u megliu pruduttu è u minimu propensu à l'errore. D'altronde, quale ùn piacerebbe micca una tazza di filtru chì ùn hè micca facilmente rotta, nò ?

filtri di caffè v60


Tempu di post: Aug-27-2024