Sì sì un principiante in a preparazione di u caffè à manu è dumandate à un espertu sperimentatu di ricumandà una macchina pratica, faciule d'utilizà è visivamente attraentetazza filtrante per a birra à manu, ci hè una alta probabilità ch'elli vi cunsiglieranu di cumprà u V60.
V60, una tazza filtrante civile chì tutti anu utilizatu, si pò dì chì hè unu di l'arnesi essenziali per ogni ghjucadore di pugni manuali. Cum'è cliente regulare di i prudutti di u magazinu, i caffè devenu aduprà almenu mille volte à l'annu, dunque ponu ancu esse cunsiderati cum'è "utilizatori sperimentati" di V60. Dunque, ancu s'ellu ci sò tanti stili di tazze filtranti nantu à u mercatu, perchè V60 hè diventatu u "rubacuori" di l'industria di u caffè fattu à manu?
Quale hà inventatu u V60 ?
Hario, a cumpagnia chì hà cuncipitu e tazze filtranti V60, hè stata fundata in Tokyo, Giappone in u 1921. Hè un fabricatore di prudutti di vetru ben cunnisciutu in a zona, inizialmente dedicatu à a cuncepzione è a pruduzzione di strumenti è apparecchiature di vetru resistenti à u calore per istituzioni di ricerca scientifica. U resistente à u calorepignatta di vetru da sparte, chì hè spessu accumpagnatu da u caffè fattu à manu, hè un pruduttu pupulare sottu Hario.
In l'anni 1940 è 1950, a cumpagnia Hario hè entrata ufficialmente in u campu di l'elettrodomestici, è a caffettiera à sifone hè stata u so primu equipagiu d'estrazione di caffè. À quellu tempu, l'infusione lenta era a forma d'estrazione principale in u mercatu di u caffè, cum'è e tazze filtranti Melitta, i filtri di flanella, e caffettiere à sifone, ecc. O l'apertura era troppu chjuca, o i passi di preparazione eranu troppu cumplicati è u tempu era generalmente troppu longu. Cusì, a cumpagnia Hario spera di creà un filtru di preparazione chì sia faciule da aduprà è chì abbia un flussu più veloce.
In u 1964, i cuncettori di Hario anu cuminciatu à pruvà à estrae u caffè aduprendu imbuti di laburatoriu, ma ùn sò stati aduprati per scopi cummerciali è ci sò pochi registri di u so usu. In l'anni 1980, a cumpagnia Hario hà introduttu un filtru di goccia in carta da filtru (simile in aspettu à Chemex, cù un filtru in forma d'imbutu cunnessu à u cuntainer inferiore) è hà cuminciatu a pruduzzione in u 1980.
In u 2004, Hario hà ridisignatu u prototipu di V60, rendendu a forma di stu filtru più vicina à ciò chì cunniscimu oghje, è l'hà chjamatu cusì per via di u so angulu di conu unicu di 60° è a so forma à "V". Hè statu ufficialmente lanciatu in vendita un annu dopu. Nant'à u situ web ufficiale di HARIO, pudemu truvà u prototipu di a tazza di filtru: una tazza di filtru cònica in ceramica cù 12 stuzzicadenti attaccati perfettamente à u muru internu, aduprati per simulà e scanalature di drenaggiu.
U metudu d'estrazione di a tazza di filtru V60
1. In paragone cù altre tazze filtranti, u disignu cònicu cù un angulu di 60 ° assicura chì quandu si usa V60 per a preparazione, u flussu d'acqua deve ghjunghje à u centru prima di gocciolà in a pignatta inferiore, estendendu a zona di cuntattu trà l'acqua è a polvere di caffè, permettendu à l'aroma è u gustu di esse estratti cumpletamente.
2. A so grande apertura iconica permette à u flussu di l'acqua di ùn esse micca ostaculatu, è a velocità di u flussu di u liquidu dipende largamente da a capacità di cuntrollu di u flussu di a macchina, chì si riflette direttamente in u sapore di u caffè. Sè avete l'abitudine di versà troppu acqua o troppu prestu, è e sustanze deliziose ùn sò ancu state liberate da u caffè prima chì l'estrazione sia finita, allora u caffè chì preparate hà prubabilmente un gustu finu è dolce. Dunque, per preparà un caffè cù un bon sapore è una dolcezza elevata cù V60, hè veramente necessariu praticà è adattà di più a tecnica di iniezione di l'acqua per sprime megliu l'equilibriu dolce è acidulu di u caffè.
3. Nant'à u muru laterale, ci sò parechje coste rialzate cù mudelli a spirale, chì varianu in lunghezza, chì attraversanu tutta a tazza di filtru. Prima di tuttu, pò impedisce à a carta di filtru di aderisce strettamente à a tazza di filtru, creendu abbastanza spaziu per a circulazione di l'aria è massimizendu l'assorbimentu di l'acqua è l'espansione di e particelle di caffè; Siconda, u disignu di a scanalatura convessa a spirale permette ancu à u flussu d'acqua discendente di cumpressà u stratu di polvere, creendu un sensu più riccu di stratificazione, mentre estende ancu u percorsu di flussu di u flussu d'acqua per evità una estrazione insufficiente causata da una grande dimensione di i pori.
Chì hà fattu chì a ghjente hà cuminciatu à fà casu à e tazze filtranti V60?
Prima di u 2000, u mercatu di u caffè era duminatu da a torrefazione media à prufonda cum'è principale direzzione di torrefazione, è a direzzione di u sapore di a preparazione di u caffè difendeva ancu espressioni cum'è a ricchezza, u grassu corporeu, l'alta dolcezza è u retrogustu, è ancu i sapori caramellati derivati da a torrefazione prufonda, cum'è u cioccolatu, u sciroppu d'acero, e noci, a vaniglia, ecc. Cù l'arrivu di a terza onda di caffè, a ghjente hà cuminciatu à perseguità sapori regiunali, cum'è l'aroma floreale biancu di l'Etiopia è l'acidu di i frutti di bosco di u Kenya. A torrefazione di u caffè hà cuminciatu à passà da prufonda à ligera, è a degustazione di u sapore hè ancu passata da dolce è dolce à delicata è acida.
Prima di l'emergenza di V60, u metudu d'estrazione lenta chì tendia à impregnà u caffè dava un sapore generale rotondo, grossu, equilibratu è dolce. Tuttavia, era difficiule d'utilizà cumpletamente l'aroma fiurale è fruttatu, l'acidità ligera è altri sapori di certi grani ligeramente tostati. Per esempiu, l'estrazione di Melitta, KONO è altre tazze à filtru lentu si cuncentra nantu à u tonu riccu di u sapore. A funzione d'estrazione rapida di V60 permette precisamente à u caffè d'ottene un aroma è una acidità più tridimensionali, presentendu cusì certi sapori delicati.
Chì materiale hè megliu per fà u caffè cù V60?
Oghje ghjornu, ci sò diversi materiali diTazze filtranti V60nant'à u mercatu. In più di u mo materiale di resina preferitu, ci sò ancu ceramica, vetru, rame rossu, acciaio inox è altre versioni. Ogni materiale ùn solu affetta l'aspettu è u pesu di a tazza di filtru, ma crea ancu differenze suttili in a cunduttività termica durante l'ebullizione, ma u disignu strutturale ferma invariatu.
A ragione per a quale "amu in esclusiva" a versione in resina di Hario V60 hè prima di tuttu perchè u materiale in resina pò bluccà efficacemente a perdita di calore. Siconda, in a pruduzzione di massa industriale standard, u materiale in resina hè u pruduttu chì hà a megliu forma è u menu propensu à l'errore. Inoltre, à quale ùn li piacerebbe una tazza filtrante chì ùn si rompe micca facilmente, nò ?
Data di publicazione: 27 d'aostu 2024