A pignatta à sifone, per via di u so metudu unicu di preparazione di u caffè è di l'altu valore ornamentale, hè diventata una volta un utensile di caffè pupulare in u seculu scorsu. L'inguernu scorsu, Qianjie hà mintuvatu chì in a tendenza attuale di a moda retrò, sempre più pruprietarii di butteghe anu aghjuntu l'opzione di caffè in pignatta à sifone à i so menu, ciò chì permette à l'amichi di a nova era di avè l'uppurtunità di gode di a delizia di u passatu.
Siccomu hè ancu un modu di fà caffè di specialità, a ghjente u paraguna inevitabilmente cù u metudu d'estrazione mudernu mainstream - "caffè fattu à manu". È l'amichi chì anu tastatu u caffè à sifone sanu chì ci hè sempre una differenza significativa trà u caffè à sifone è u caffè fattu à manu, in termini di gustu è gustu.
U caffè fattu à manu hà un gustu più pulitu, più stratificatu è un sapore più prominente. È u gustu di u caffè in pignatta à sifone serà più dolce, cù un aroma più forte è un sapore più solidu. Dunque, credu chì parechji amichi sianu curiosi di sapè perchè ci hè una tale differenza trà i dui. Perchè ci hè una tale differenza trà una pignatta à sifone è u caffè fattu à manu ?
1、 Diversi metudi d'estrazione
U principale metudu d'estrazione per u caffè fattu à manu hè a filtrazione à goccia, cunnisciuta ancu cum'è filtrazione. Mentre s'injecta acqua calda per estrarre u caffè, u liquidu di u caffè si filtrerà ancu fora di a carta da filtru, ciò chì hè cunnisciutu cum'è filtrazione à goccia. L'amichi attenti nuteranu chì Qianjie parla di "principale" piuttostu chè di "tuttu". Siccomu u caffè fattu à manu presenta ancu un effettu d'immersione durante u prucessu di preparazione, ùn significa micca chì l'acqua lava direttamente a polvere di caffè, ma piuttostu ferma per un cortu periodu di tempu prima di filtrà fora di a carta da filtru. Dunque, u caffè fattu à manu ùn hè micca cumpletamente estrattu per mezu di a filtrazione à goccia.
A maiò parte di a ghjente penserebbe chì u metudu d'estrazione di u caffè in pignatta à sifone hè di "tipu sifone", chì ùn hè micca ghjustu ~ perchè a pignatta à sifone usa solu u principiu di u sifone per attirà l'acqua calda in a pignatta superiore, chì ùn hè micca aduprata per l'estrazione di u caffè.
Dopu chì l'acqua calda hè estratta in a pignatta superiore, l'aghjunta di polvere di caffè per l'immersione hè cunsiderata l'iniziu ufficiale di l'estrazione, dunque più precisamente, u metudu d'estrazione di u caffè in pignatta à sifone deve esse "immersione". Estrae e sustanze aromatiche da a polvere immergendula in acqua è polvere di caffè.
Siccomu l'estrazione per immersione usa tutta l'acqua calda per vene in cuntattu cù a polvere di caffè, quandu e sustanze in l'acqua ghjunghjenu à un certu livellu, a velocità di dissoluzione rallenterà è ùn ci serà più estrazione di sustanze aromatiche da u caffè, ciò chì hè cumunemente cunnisciutu cum'è saturazione. Dunque, u gustu di u caffè in pignatta à sifone serà relativamente equilibratu, cù un aroma pienu, ma u sapore ùn serà micca troppu prominente (chì hè ancu ligatu à u secondu fattore). L'estrazione per filtrazione à goccia usa continuamente acqua calda pura per estrarre sustanze aromatiche da u caffè, chì hà una grande quantità di spaziu di almacenamentu è estrae continuamente sustanze aromatiche da u caffè. Dunque, u caffè fattu da caffè fattu à manu avarà un sapore di caffè più pienu, ma hè ancu più propensu à a sovraestrazione.
Vale a pena mintuvà chì, paragunatu à l'estrazione per immersione cunvinziunale, l'estrazione per immersione di i vasi à sifone pò esse ligeramente diversa. A causa di u principiu di l'estrazione per sifone, l'acqua calda si riscalda continuamente durante u prucessu di estrazione di u caffè, furnendu abbastanza aria per mantene l'acqua calda in u vasu superiore. Dunque, l'estrazione per immersione di un vasu à sifone hè à temperatura cumpletamente costante, mentre chì i prucessi cunvinziunali di estrazione per immersione è filtrazione à goccia perdenu constantemente temperatura. A temperatura di l'acqua diminuisce gradualmente cù u tempu, risultendu in una velocità di estrazione più alta. Cù l'agitazione, u vasu à sifone pò cumpletà l'estrazione in un tempu più cortu.
2. Diversi metudi di filtrazione
In più di u metudu d'estrazione, i metudi di filtrazione di i dui tipi di caffè ponu ancu avè un impattu significativu nantu à e prestazioni di u caffè. U caffè fattu à manu usa carta da filtru estremamente densa, è e sustanze diverse da u liquidu di u caffè ùn ponu micca passà. Solu u liquidu di u caffè esce.
U principale dispusitivu di filtrazione utilizatu in una caldaia à sifone hè un pannu di filtru di flanella. Ancu s'è a carta da filtru pò ancu esse aduprata, ùn pò micca copre cumpletamente, ciò chì a rende incapace di furmà un spaziu "chjusu" cum'è u caffè fattu à manu. A polvere fina, l'oliu è altre sustanze ponu cascà in a pignatta inferiore attraversu i spazii è esse aghjunte à u liquidu di u caffè, cusì u caffè in una pignatta à sifone pò appare torbidu. Ancu s'è i grassi è e polveri fini ponu rende u liquidu di u caffè menu pulitu, ponu furnisce un gustu più riccu per u caffè, cusì u caffè in pignatta à sifone hà un gustu più riccu.
Da l’altra parte, quandu si tratta di caffè fattu à manu, hè precisamente perchè hè filtratu troppu pulitamente chì li manca un certu gustu dolce, ma questu hè ancu unu di i so principali vantaghji - a pulizia suprema! Cusì pudemu capisce perchè ci hè una tale differenza di gustu trà u caffè fattu da una pignatta à sifone è u caffè fattu à manu, micca solu per via di l'impattu di i metudi d'estrazione, ma ancu per via di i sfarenti sistemi di filtrazione, u liquidu di u caffè hà un gustu cumpletamente diversu.
Data di publicazione: 09 lugliu 2024