Amparate di più nantu à un utensile di caffè legendariu chì ogni famiglia italiana deve avè!
A mocha hè stata inventata da l'italianu Alfonso Bialetti in u 1933. E mocha tradiziunali sò generalmente fatte di materiale in lega d'aluminiu. Facili da grattà è ponu esse riscaldate solu cù una fiamma aperta, ma ùn ponu esse riscaldate cù una cucina à induzione per fà u caffè. Cusì oghje, a maiò parte di e mocha sò fatte d'acciaiu inox.
U principiu di l'estrazione di u caffè da una mocha hè assai simplice, vale à dì aduprà a pressione di vapore generata in a pignatta inferiore. Quandu a pressione di vapore hè abbastanza alta per penetrà in a polvere di caffè, spingerà l'acqua calda versu a pignatta superiore. U caffè estrattu da una mocha hà un gustu forte, una cumbinazione di acidità è amarezza, è hè riccu d'oliu.
Dunque, u più grande vantaghju di una mocha hè chì hè chjuca, pratica è faciule da aduprà. Ancu e donne italiane ordinarie ponu ammaestrà a tecnica di fà u caffè. È hè faciule fà un caffè cù un aroma forte è un oliu doratu.
Ma i so svantaghji sò ancu assai evidenti, vale à dì, u limite superiore di u sapore di u caffè fattu cù una mocha hè bassu, chì ùn hè micca cusì chjaru è luminosu cum'è u caffè fattu à manu, nè hè cusì riccu è delicatu cum'è a macchina di caffè italiana. Dunque, ùn ci sò guasi micca mocha in i caffè boutique. Ma cum'è utensile di caffè di famiglia, hè un utensile di 100 punti.
Cumu aduprà una mocha per fà u caffè?
L'arnesi richiesti includenu: mocha, fornello à gas è struttura di fornello o fornello à induzione, chicchi di caffè, macinacaffè è acqua.
1. Versate l'acqua purificata in a pignatta inferiore di a mocha, cù u livellu di l'acqua à circa 0,5 cm sottu à a valvula di sicurezza. Sè ùn vi piace micca u gustu forte di u caffè, pudete aghjunghje più acqua, ma ùn deve micca superà a linea di sicurezza marcata nantu à a caffettiera. Sè a caffettiera chì avete acquistatu ùn hè micca etichettata, ricordatevi di ùn superà a valvula di sicurezza per u vulume di l'acqua, altrimenti ci ponu esse periculi per a sicurezza è danni significativi à a caffettiera stessa.
2. U gradu di macinazione di u caffè deve esse ligeramente più grossu chè quellu di u caffè talianu. Pudete riferisce à a dimensione di u spaziu in u filtru di u serbatu di polvere per assicurà chì e particelle di caffè ùn caschinu micca da a pignatta. Versate pianu pianu a polvere di caffè in u serbatu di polvere, picchiettate delicatamente per distribuisce uniformemente a polvere di caffè. Aduprate un pannu per appiattisce a superficia di a polvere di caffè in forma di una piccula cullina. U scopu di riempie u serbatu di polvere cù a polvere hè di evità una mala estrazione di sapori difettosi. Perchè mentre a densità di a polvere di caffè in u serbatu di polvere s'avvicina, si evita u fenomenu di sovraestrazione o estrazione insufficiente di una parte di a polvere di caffè, chì porta à un sapore o amarezza irregulari.
3. Pone u vasu di polvere in a pignatta inferiore, stringhje e parte superiore è inferiore di a pignatta di mocha, è poi mette nantu à una stufa elettrica di ceramica per un riscaldamentu à alta temperatura;
Quandu a mocca si riscalda à una certa temperatura è emette un sonu "fiatu" perceptibile, indica chì u caffè hè statu preparatu. Impostate u fornellu elettricu di ceramica à focu bassu è aprite u coperchio di a mocca.
5. Quandu u liquidu di caffè da a teiera hè à metà, spegne u fornellu elettricu di ceramica. U calore è a pressione residuale di a mocha spingeranu u liquidu di caffè restante in a teiera superiore.
6. Quandu u liquidu di u caffè hè statu estrattu finu à a cima di a pignatta, pò esse versatu in una tazza à gustu. U caffè estrattu da una pignatta mocha hè assai riccu è pò estrarre Crema, rendendulu u più vicinu à l'espresso in gustu. Pudete ancu mischjà lu cù una quantità adatta di zuccheru o latte per beie.
Data di publicazione: 27 di settembre di u 2023