Tuttu u prucessu di beie u tè

Tuttu u prucessu di beie u tè

Beie tè hè statu un'abitudine di a ghjente dapoi tempi antichi, ma micca tutti cunnoscenu u modu currettu di beie u tè. Hè raru di prisentà u prucessu cumpletu di funziunamentu di a ceremonia di u tè. A ceremonia di u tè hè un tesoru spirituale lasciatu da i nostri antenati, è u prucessu di funziunamentu hè u seguente:

serviziu di tè

  1. Prima, tutti l'utensili di tè sò sciacquati cù acqua bullente una volta per igiene è pulizia. À u listessu tempu, l'utensili di tè sò preriscaldati per fà chì u tè abbia un sapore più fragrante. Versate l'acqua bullente in uteiera, tazza di ghjustizia, tazza cù odore d'aroma è tazza di degustazione di tè.
  2. Versate l'acqua bollente in upignatta d'argilla viola, lasciate chì l'acqua tocchi bè u tè, è poi versatelu rapidamente. U scopu hè di caccià e sustanze impure nantu à a superficia di e foglie di tè, è ancu di filtrà e foglie di tè micca finite.
  3. Versate torna l'acqua bullente in a pignatta, è durante u prucessu di versamentu, u beccu "annuisce" trè volte. Ùn riempite micca a pignatta tutta in una volta.
  4. L'acqua deve esse più alta chè u beccu diteiera d'argillaAduprate u coperchio per spazzà e foglie di tè è caccià e foglie di tè chì galleggianu. Questu hè per beie solu u tè è ùn lascià micca chì e foglie di tè chì galleggianu caschinu in bocca.

Data di publicazione: 03 lug 2023