Quandu andà à a storia di beie u tè, hè bellu cunnisciutu chì a Chine hè a casella di tè. Tuttavia, quandu si tratta di amare u tè, i stranieri puderanu amassi ancu più di ciò chì imaginemu.
In l'Antica Inghilterra, u primu a ghjente hà fattu quandu si sò svegliati era à l'acqua di calde, per ùn avè micca altre ragione, per fà un pote caldu. Ancu s'ellu svegliate prima matina è beie u tè caldu in un stomacu vacu era una sperienza incredibilmente còmode. Ma l'ora chì si piglia è a pulizia di u tè d'utensili dopu da beie u tè, ancu s'ellu amanu u tè, u dirittu fà un pocu festione!
Cusì cumincienu à pensà à e modi per beviu u so tè amatu più rapidamente, convenientemente, è in ogni mumentu è locu. Dopu, à causa di un tentativu casuale per i cummircianti di tè, "tsaccu di ea"Emergu è rapidamente sò diventati populari.
A legenda di l'origine di u tè bagged
Parte 1
L'orientatori valutanu un sensu di ceremonia quandu beie u tè, mentre u westerners tendenu à trattà solu u tè cum'è una bevanda.
In principiu di i primi tempi, l'Europeani Tè di a tua è hà amparatu in cecioli orientali, chì ùn era solu statusu solu tempu è laboriu, ma ancu assai prublema per pulificà. Più tardi, a ghjente hà cuminciatu à pensà à cumu salvà u tempu è fate cunvene à beie tè. Cusì l'Americani sò ghjunti cù l'idea grassa di "borse di bolle".
In l'anni 90, americanu Fumzgerald hà inventatu u tè è i filtri di caffè, chì eranu ancu u prototipu di borse di tè prima
In 1901, i dui Wisconsin Bed, Roberta C. Lawson è Mary mclaren è mary mclaren, applicatu per un patente per u "Rack di tè". U "rack di tè" avà pare un saccu di tè mudernu.
Una altra theritica hè quella in ghjugnu 1904, thomas in bulitvan, un i mercanti di a tè di New York è decisu di mette un borsa di tè, chì hà mandatu à i clienti di potenziale per pruvà à pruvà. Dopu avè ricivutu sti sacchetti strane, u cliente allegru ùn avia micca scelta, ma per pruvà à impegnà in una tazza d'acqua bullente.
U risultatu era cumplettamente inaspettatu, postu chì i so clienti truvonu assai conveniente per aduprà u tè in piccule sacchetti di seta, è ordini inundati in.
Tuttavia, dopu, dopu, u cliente era assai deluditu è u tè era sempre in mastone senza i picculi di seta condientinali, chì anu causatu lagnanza. Sullivan, dopu era un imprenditore intelligente chì hà guadagnatu l'ispirazione da stu incidente. Scontra rapidamente di seta cù una fina geazzo per fà piccule sacchetti è u trasferitu in un novu tippu di TIP di picculi, chì era assai popolta trà i cunsumatori. Questa piccula invenzione hà purtatu profitti considerableu à Sullivan.
Parte 2
U tè si beie in sacchetti di ple di chjesa Ùn solu micca u tè ma ancu facilita a pulizia, diventendu prestu puliti.
À u principiu, i sacchetti di tè americanu sò stati chjamati "Balls Tea", È a popularità di bolle di teschi pò vedassi da a so pruduzzione. In u 1920, a produzzione di a ballege di i tesi era 12 milioni, è per u 1930, a pruduzzione era rapidamente aumentata à u 235 milioni.
Duranveru i mercanti di u Monduur mundiale, i mercanti tenianu cumincii ancu a produettante sacchetti di tè, chì sò stati più tardi circa cum'è attrezzature militari per i soldi I suldati frontline li chjamanu bombe di tee.
Per i borse britannichi, di tè sò cum'è e razioni di l'alimentariu. By 2007, u tè baggato avia ancu occupatu u 96% di u mercatu di tè di u RU. In u Regnu Unitu solu, a ghjente beie circa 130 milioni di tazzi di tè bagged ogni ghjornu.
Parte 3
Dapoi a so incepzione, u tè baggato hà sottumessu diversi cambiamenti
À questu tempu, bewning tè chì a mesh di i sacchetti di seta era troppu densu, è u sapore di u tè ùn pudia micca pienu è penetrarà rapidamente in l'acqua. Dopu, Sullivan hà fattu una mudificazione à u tè baggato, rimpiazzà a seta cun carta di gauze fina tissutu da a seta. Dopu avè aduprà per un per periodu di tempu, hè stata trovata chì a gula di cuttuni hà affettatu seriamente u gustu di a sopa di tè.
Finu à u 1930, Americanu William Ermanson hà ottenutu un brevettu per borse di tè di calore. U saccu di tè hà fattu di gasa di cuttuni hè statu rimpiazzatu da u filtru di carta, chì hè fattu di fibre di pianta. A carta hè fina è hà parechji picculi pori, facendu a sopa di tè per permeable. Stu prucessu di cuncepimentu hè sempre in usu oghje.
In seguitu in a sucetà di Tema U Regnu Unitu, U Regnu Unitu, Tatley Tè hà iniziatu à a massa pruduce un tè inquilessu in u 1953 è migliuramente me perforvu u disegnu di borse di u tè. In u 1964, u materiale di e borse di Tea hè statu mejoratu per esse più dellicati, chì si fece un tè stampatu più populari.
Cù u sviluppu di l'industria è migliu tecnulugene, materiali novi di Gauze anu ebrughjinu, chì sò tovoli da nylon, animali domini, pvc è altri materiali. Tuttavia, sti materiali ponu cuntene sustanzi nocivi durante u prucessu di birring.
Sug'anni recenti, l'emergenza di i materiali di feder di u corn (Pla) hà cambiatu tuttu questu.
UPla Ta à tèfatta da stu fibra tombu in una maschera solu di permette u prublema di u saccu visuale, ma hà ancu u materiale di tè, chì hà faciule per beie tè di alta qualità.
U fibru di u Corru hè fattu da u granu di u granu di fermentazione in l'acidu latticu, poi polizzante è spuntendu. U filu di fucile di u Corn Fednam hè dispostu pulitamente, cù a trasparenza alta, è a forma di u tè pò esse vistu chjaramente. A sopa di tè hà un bonu filtru di filtru, assicurendu a ricchezza di succo di tè, è i borse di tè ponu esse carricu biodegradable dopu l'usu.
Tempu post: Mar-18-2024