Quandu si tratta di a storia di u tè, hè ben cunnisciutu chì a Cina hè a patria di u tè. Tuttavia, quandu si tratta d'amà u tè, i stranieri ponu amallu ancu più di ciò chì imaginemu.
In l'Inghilterra antica, a prima cosa chì a ghjente facia quandu si svegliava era di fà bollire l'acqua, senza altra ragione, per fà una teiera di tè caldu. Ancu s'è svegliarsi di bon'ora a mane è beie tè caldu à stomacu viotu era un'esperienza incredibilmente cunfortevole. Ma u tempu chì ci vole è a pulizia di l'utensili di tè dopu avè bevutu u tè, ancu s'elli amanu u tè, li rende veramente un pocu fastidiosi!
Cusì anu cuminciatu à pensà à modi per beie u so tè caldu amatu più rapidamente, più cunvenientemente, è in ogni mumentu è locu. Più tardi, per via di un tentativu casuale da parte di i mercanti di tè, "togni saccu" hè apparsu è hè diventatu prestu pupulare.
A legenda di l'origine di u tè in sacchetti
Parte 1
L'Orientali apprezzanu un sensu di ceremonia quandu beienu u tè, mentre chì l'Occidentali tendenu à trattà u tè solu cum'è una bevanda.
À l'iniziu, l'Europei beievanu tè è amparavanu à preparallu in teiere orientali, chì ùn era micca solu longu è laboriosu, ma ancu assai difficiule da pulisce. Più tardi, a ghjente hà cuminciatu à pensà à cumu risparmià tempu è rende più cunveniente u beie tè. Cusì l'Americani anu avutu l'idea audace di i "sacchetti à bolle".
In l'anni 1990, l'americanu Thomas Fitzgerald hà inventatu i filtri di tè è caffè, chì eranu ancu u prototipu di i primi sacchetti di tè.
In u 1901, duie donne di u Wisconsin, Roberta C. Lawson è Mary McLaren, anu dumandatu un brevettu per u "porta-tè" ch'elli anu cuncipitu in i Stati Uniti. U "porta-tè" s'assumiglia avà à una bustina di tè muderna.
Un'altra tiuria hè chì in ghjugnu 1904, Thomas Sullivan, un mercante di tè di New York in i Stati Uniti, vulia riduce i costi di l'impresa è hà decisu di mette una piccula quantità di campioni di tè in un picculu sacchettu di seta, chì hà mandatu à i clienti potenziali per pruvà. Dopu avè ricevutu sti strani picculi sacchetti, u cliente perplessu ùn hà avutu altra scelta chè di pruvà à immergeli in una tazza d'acqua bollente.
U risultatu hè statu cumpletamente inaspettatu, postu chì i so clienti anu trovu assai cunveniente aduprà u tè in picculi sacchetti di seta, è l'ordini sò ghjunti in massa.
Eppuru, dopu a consegna, u cliente hè statu assai delusu è u tè era sempre in massa senza i pratichi picculi sacchetti di seta, ciò chì hà causatu lagnanze. Sullivan, dopu tuttu, era un omu d'affari intelligente chì hà pigliatu ispirazione da questu incidente. Hà rimpiazzatu rapidamente a seta cù una garza fina per fà picculi sacchetti è li hà trasfurmati in un novu tipu di tè in picculi sacchetti, chì era assai pupulare trà i cunsumatori. Questa piccula invenzione hà purtatu prufitti considerablei à Sullivan.
Parte 2
Bere tè in picculi sacchetti di tela ùn solu risparmia tè, ma facilita ancu a pulizia, diventendu rapidamente pupulare.
À l'iniziu, i sacchetti di tè americani eranu chjamati "palle di tè«, è a pupularità di e palle di tè si pò vede da a so pruduzzione. In u 1920, a pruduzzione di palle di tè era di 12 milioni, è in u 1930, a pruduzzione era aumentata rapidamente à 235 milioni.
Durante a Prima Guerra Mundiale, i mercanti di tè tedeschi anu ancu cuminciatu à pruduce sacchetti di tè, chì sò stati dopu aduprati cum'è equipaggiamentu militare per i suldati. I suldati di prima linea li chjamavanu Tee Bombes.
Per i Britannichi, i sacchetti di tè sò cum'è razioni di manghjà. In u 2007, u tè in sacchetti avia ancu occupatu u 96% di u mercatu di u tè di u Regnu Unitu. Solu in u Regnu Unitu, a ghjente beie circa 130 milioni di tazze di tè in sacchetti ogni ghjornu.
Parte 3
Dapoi a so creazione, u tè in sacchetti hà subitu diversi cambiamenti.
À quellu tempu, i bevitori di tè si lagnavanu chì a maglia di i sacchetti di seta era troppu densa, è u sapore di u tè ùn pudia micca penetrà cumpletamente è rapidamente in l'acqua. Dopu, Sullivan hà fattu una mudificazione à u tè in sacchetti, rimpiazzendu a seta cù una carta di garza fina tessuta di seta. Dopu avèla aduprata per un certu tempu, hè statu scupertu chì a garza di cuttone affettava seriamente u gustu di a zuppa di tè.
Finu à u 1930, l'americanu William Hermanson hà ottenutu un brevettu per i sacchetti di tè di carta sigillati à calore. U sacchettu di tè fattu di garza di cuttone hè statu rimpiazzatu da carta da filtru, chì hè fatta di fibre vegetali. A carta hè fina è hà parechji pori chjuchi, rendendu a zuppa di tè più permeabile. Stu prucessu di cuncepimentu hè sempre in usu oghje.
Più tardi in u Regnu Unitu, a Tatley Tea Company hà cuminciatu à pruduce in massa tè in sacchetti in u 1953 è hà migliuratu continuamente u disignu di i sacchetti di tè. In u 1964, u materiale di i sacchetti di tè hè statu migliuratu per esse più delicatu, ciò chì hà ancu fattu chì u tè in sacchetti sia più pupulare.
Cù u sviluppu di l'industria è i miglioramenti tecnologichi, sò emersi novi materiali di garza, chì sò tessuti da nylon, PET, PVC è altri materiali. Tuttavia, questi materiali ponu cuntene sustanzi dannosi durante u prucessu di fabricazione di a birra.
Finu à l'ultimi anni, l'emergenza di i materiali in fibra di mais (PLA) hà cambiatu tuttu què.
USacchettu di tè PLAfattu di sta fibra intrecciata in una maglia ùn solu risolve u prublema di a permeabilità visuale di a bustina di tè, ma hà ancu un materiale sanu è biodegradabile, chì facilita u beie tè di alta qualità.
A fibra di granu hè fatta fermentendu l'amidu di granu in acidu latticu, poi polimerizendulu è filendulu. U filu tissutu di fibra di granu hè urganizatu ordinatamente, cù alta trasparenza, è a forma di u tè pò esse vista chjaramente. A zuppa di tè hà un bon effettu filtrante, assicurendu a ricchezza di u suchju di tè, è e bustine di tè ponu esse cumpletamente biodegradabili dopu l'usu.
Data di publicazione: 18 di marzu di u 2024