Quandu si tratta di a storia di u tè, hè ben cunnisciutu chì a Cina hè a patria di u tè. Tuttavia, quandu si tratta di amassi u tè, i stranieri ponu amassi ancu più di ciò chì imaginemu.
In l'antica Inghilterra, a prima cosa chì a ghjente facia quandu si svegliavanu era di bollire l'acqua, per nisuna altra ragione, per fà una pignatta di tè caldu. Ancu s'ellu si sveglia prima di a matina è beie tè caldu nantu à u stomacu viotu era una sperienza incredibilmente còmoda. Ma u tempu chì ci vole è a pulizia di l'utensili di tè dopu avè bevutu tè, ancu s'ellu amanu u tè, li rende veramente un pocu fastidiosi!
Allora cuminciaru à pensà à modi per beie u so amata tè caldu più rapidamente, convenientemente è in ogni mumentu è locu. In seguitu, per un tentativu casuale di i cummercianti di tè, "tun saccu"Emerge è diventò prestu pupulari.
A Legenda di l'Origine di Tè Bagged
Parte 1
L'Orientali apprezzanu un sensu di cerimonia quandu beie u tè, mentri l'Occidentali tendenu à trattà solu u tè cum'è una bevanda.
In i primi tempi, i europei beie u tè è amparanu à fà in teapots orientali, chì ùn era micca solu tempu è laboriosa, ma ancu assai fastidiosa per pulisce. In seguitu, a ghjente hà cuminciatu à pensà à cumu risparmià u tempu è rende cunvene per beie tè. Allora l'Americani anu avutu l'idea audace di "bubble bags".
In l'anni 1990, l'American Thomas Fitzgerald hà inventatu i filtri di tè è caffè, chì eranu ancu u prototipu di i primi sacchetti di tè.
In u 1901, duie donne di Wisconsin, Roberta C. Lawson è Mary McLaren, anu dumandatu una patente per u "rack di tè" chì anu designatu in i Stati Uniti. U "rack di tè" avà s'assumiglia à un saccu di tè mudernu.
Un'altra teoria hè chì in u ghjugnu di u 1904, Thomas Sullivan, un mercante di tè di New York in i Stati Uniti, vulia calà i costi di l'affari è hà decisu di mette una piccula quantità di campioni di tè in un saccu di seta, chì mandò à i clienti potenziali per pruvà. . Dopu avè ricivutu sti sacchetti strani, u cliente perplessu ùn avia altra scelta chè di pruvà à immergelli in una tazza d'acqua bollente.
U risultatu era cumplettamente inespettatu, cum'è i so clienti anu trovu assai cunvenutu per aduprà tè in picculi sacchetti di seta, è l'ordine inondava.
In ogni casu, dopu a consegna, u cliente era assai dispiaciutu è u tè era sempre in massa senza i sacchetti di seta convenienti, chì anu causatu lagnanza. Sullivan, dopu à tuttu, era un omu d'affari intelligente chì hà guadagnatu ispirazioni da questu incidente. Hà rimpiazzatu rapidamente a seta cù una gasa fina per fà sacchetti chjuchi è trasfurmati in un novu tipu di tè saccu, chì era assai populari trà i cunsumatori. Questa piccula invenzione hà purtatu prufitti considerablei à Sullivan.
Parte 2
Bere tè in picculi sacchetti di tela ùn solu risparmia u tè, ma facilita ancu a pulizia, diventendu rapidamente populari.
À u principiu, i sacchetti di tè americani eranu chjamati "palline di tè", è a popularità di e boli di tè pò esse vistu da a so pruduzzione. In u 1920, a pruduzzione di bolle di tè era di 12 milioni, è in u 1930, a pruduzzione avia aumentatu rapidamente à 235 milioni.
Duranti a Prima Guerra Munniali, i cummercianti di tè tedeschi cuminciaru ancu à pruduce sacchetti di tè, chì sò stati più tardi aduprati com'è equipamentu militare per i suldati. I suldati di prima linea li chjamavanu Tee Bombes.
Per i britannichi, i sacchetti di tè sò cum'è razioni alimentari. In u 2007, u tè in saccu avia ancu occupatu u 96% di u mercatu di tè in u Regnu Unitu. In u Regnu Unitu solu, a ghjente beie circa 130 milioni di tazzi di tè in saccu ogni ghjornu.
Parte 3
Dapoi u so principiu, u tè saccu hà subitu diversi cambiamenti
À quellu tempu, i bevitori di tè si lamentavanu chì a maglia di i sacchetti di sita era troppu densu, è u gustu di u tè ùn pudia micca penetrà cumplettamente è rapidamente in l'acqua. Dopu, Sullivan hà fattu una mudificazione à u tè saccu, rimpiazzà a sita cù carta di gasa fina tissuta da a sita. Dopu avè usatu per un periudu di tempu, hè statu truvatu chì a gasa di cuttuni hà affettatu seriamente u gustu di a zuppa di tè.
Finu à u 1930, l'Americanu William Hermanson hà ottenutu una patente per i sacchetti di tè di carta termosaldati. A borsa di tè fatta di gasa di cuttuni hè stata rimpiazzata da carta di filtru, chì hè fatta di fibri vegetali. A carta hè fina è hà assai pori chjuchi, facendu a zuppa di tè più permeable. Stu prucessu di disignu hè sempre in usu oghje.
In seguitu in u Regnu Unitu, Tatley Tea Company hà cuminciatu à pruduce in massa tè in sacchetti in u 1953 è hà migliuratu continuamente u disignu di sacchetti di tè. In u 1964, u materiale di i sacchetti di tè hè statu migliuratu per esse più dilicatu, chì hà ancu fattu u tè saccu più populari.
Cù u sviluppu di l'industria è e migliure tecnologiche, sò emergenu novi materiali di gasa, chì sò tessuti da nylon, PET, PVC è altri materiali. Tuttavia, sti materiali ponu cuntene sustanzi dannusu durante u prucessu di fermentazione.
Finu à l'ultimi anni, l'emergenza di materiali di fibra di granu (PLA) hà cambiatu tuttu questu.
UBorsa di tè PLAfattu di sta fibra tessuta in una maglia ùn solu risolve u prublema di permeabilità visuale di u saccu di tè, ma hà ancu un materiale sanu è biodegradable, facendu faciule per beie tè d'alta qualità.
A fibra di granu hè fatta da a fermentazione di l'amidu di granu in l'acidu latticu, poi polimerizza è spinning. U filatu di fibra di granu hè dispostu bè, cù alta trasparenza, è a forma di u tè pò esse chjaramente vistu. A zuppa di tè hà un bonu effettu di filtrazione, assicurendu a ricchezza di u sucu di tè, è i sacchetti di tè ponu esse cumpletamente biodegradabili dopu l'usu.
Tempu di post: 18-mar-2024