
1. Aghjunghjite una quantità adatta d'acqua à ucaffettiera, è determinate a quantità d'acqua da aghjunghje secondu e vostre preferenze di gustu, ma ùn deve micca superà a linea di sicurezza marcata nantu à a caffettiera. Se a caffettiera ùn hè micca marcata, a quantità d'acqua ùn deve micca superà a valvula di sicurezza, altrimenti ci serà un periculu per a sicurezza.
2. Togliete a tazza di polvere in u vetrucaffettiera, versate a polvere di caffè, toccate a tazza di polvere per distribuisce uniformemente a polvere di caffè. Fate attenzione à ùn riempie troppu a polvere di caffè, altrimenti si spargerà facilmente.
3. Accarezzate upolvere di caffè piatta, ùn stringhjite micca a tazza di polvere, basta à mette delicatamente in u sedile inferiore di a caffettiera.
4. Stringhje a sede superiore di a caffettiera, affinchì u gustu di u caffè sia più fragrante. Ma l'azione deve esse ligera, in particulare u manicu di a caffettiera, troppu duru per rompe facilmente u manicu.
5. Dopu avè cunfirmatu chì a caffettiera di vetru hè stretta, scaldatela à focu bassu. Dopu chì a caffettiera face un sonu, significa chì u caffè hè prontu.
6. Ùn aprite micca usmaltucaffettiera Subitu dopu à a preparazione di u caffè. Coprite a caffettiera cù un pannu bagnatu è aspettate ch'ella si raffreddi prima di apre la.

Data di publicazione: 20 di maghju di u 2023