Cumu riduce i danni è a delaminazione di a film di imballaggio

Cumu riduce i danni è a delaminazione di a film di imballaggio

Cù più è più imprese chì utilizanu macchine di imballaggio automatiche d'alta velocità, prublemi di qualità cum'è rottura di sacchetti, cracking, delamination, sigillatura di calore debule, è contaminazione di sigillatura chì spessu si verificanu in u prucessu di imballaggio automaticu d'alta velocità di flexible.film di imballaggiosò diventati gradualmente prublemi di prucessu chjave chì l'imprese anu bisognu di cuntrullà.

Quandu pruducia film in rotulu per macchine di imballaggio automatiche d'alta velocità, l'imprese di imballaggi flessibili devenu attentu à i seguenti punti:

Selezzione stretta di materiale

1. Requisiti di materiale per ogni strata di film rotulatu
A causa di a struttura differente di l'attrezzatura di a macchina di imballaggio automatica d'alta velocità paragunata à l'altri macchine di fabricazione di sacchetti, a so pressione si basa solu nantu à a forza di dui rulli o di strisce di presse calde chì si stringhjenu l'una à l'altra per ottene u sigillamentu di calore, è ùn ci hè micca un dispositivu di rinfrescante. U filmu di a capa di stampa cuntatta direttamente u dispositivu di termosaldatura senza a prutezzione di tela d'insulazione. Per quessa, a selezzione di materiali per ogni capa di u tamburinu di stampa d'alta veloce hè particularmente impurtante.

2. L'altri pruprietà di u materiale deve esse cumpletu cù:
1) Balance di u grossu di film
U spessore, u spessore mediu è a tolleranza di u spessore mediu di a film plastica dipende in ultimamente da u equilibriu di spessore di a film sanu. In u prucessu di produzzione, l'uniformità di spessore di a film deve esse cuntrullata bè, altrimente u pruduttu pruduttu ùn hè micca un bonu pruduttu. Un bonu pruduttu deve avè un grossu equilibratu in a direzzione longitudinale è transversale. Perchè e diverse tippi di film anu effetti diffirenti, u so spessore mediu è a tolleranza di u grossu mediu sò ancu diffirenti. A diffarenza di spessore trà i lati manca è destra di film di imballaggio automaticu d'alta velocità hè generalmente micca più di 15um.

2) Proprietà ottiche di filmi sottili
Si riferisce à a nebbia, a trasparenza è a trasmittanza di luce di una film fina.
Dunque, ci sò esigenze speciali è cuntrolli per a selezzione è a quantità di additivi masterbatch in film rolling, è ancu una bona trasparenza. À u listessu tempu, l'apertura è a liscia di a filmu deve esse cunsideratu. A quantità di apertura deve esse basatu annantu à u principiu di facilità l'avvolgimentu è u sveltu di a film è impedisce l'aderenza trà i filmi. Se a quantità hè aghjuntu troppu, affettarà l'aumentu di a nebbia di a film. A trasparenza deve generalmente ghjunghje à 92% o più.

3) Coefficient d'attrito
U coefficient di attritu hè divisu in sistemi di attritu staticu è dinamichi. Per i prudutti di u rollu di imballaggio automaticu, in più di pruvà u coefficient d'attrito in cundizioni normali, u coefficient d'attrito trà a film è a piastra d'acciaio inossidabile deve ancu esse pruvatu. Siccomu a strata di sigillatura termica di a film di imballaggio automaticu hè in cuntattu direttu cù a macchina di stampaggio automatica di imballaggio, u so coefficient di attritu dinamicu deve esse menu di 0,4u.

4) Aghjunghjite a dosa
In generale, deve esse cuntrullatu in 300-500PPm. S'ellu hè troppu chjucu, affettarà a funziunalità di a film cum'è l'apertura, è s'ellu hè troppu grande, dannu a forza composta. È hè necessariu di prevene una grande quantità di migrazione o penetrazione di additivi durante l'usu. Quandu a dosa hè trà 500-800ppm, deve esse usata cun prudenza. Se a dosa supera 800 ppm, in generale ùn hè micca utilizatu.

5) Retrazione sincrona è asincrona di film compostu
A contrazione non sincrona si riflette in i cambiamenti di curling materiale è warping. A contrazione non sincrona hà duie forme d'espressione: "curling inward" o "curling outward" di l'apertura di u saccu. Stu statu mostra chì ci hè sempre una contrazione asincrona à l'internu di a film compositu in più di una contrazione sincrona (cù diverse dimensioni è direzzione di stress termicu o freccia di ritirata). Per quessa, quandu accattu filmi magre, hè necessariu di cunduce termale (calore umido) shrinkage testi longitudinali è trasversali nantu à parechji materiali cumposti in i stessi cundizioni, è a diffarenza trà i dui ùn deve esse troppu, preferibile circa 0,5%.

Motivi di danni è tecniche di cuntrollu

1. L'effettu di a temperatura di sealing di calore nantu à a forza di sealing di calore hè u più direttu

A temperatura di fusione di diversi materiali determina direttamente a temperatura minima di saldatura termica di i sacchetti compositi.
Durante u prucessu di pruduzzione, per via di diversi fatturi, cum'è a pressione di sigillatura di calore, a velocità di fabricazione di sacchetti, è u gruixu di u sustrato compositu, a temperatura di sigillatura di u calore attuale aduprata hè spessu più altu ch'è a temperatura di fusione.materiale di termosigillamentu. A macchina di imballaggio automaticu d'alta velocità, cù pressione di saldatura di calore più bassa, richiede una temperatura di saldatura di calore più alta; A più veloce a velocità di a macchina, u più grossu hè u materiale di a superficia di u film compositu, è più altu hè a temperatura di termosaldatura necessaria.

2. Curve adesione termale di forza di bonding

In l'imballazione automatica, u cuntenutu pienu avarà un forte impattu nantu à u fondu di u saccu. Se u fondu di u saccu ùn pò micca sustene a forza di l'impattu, crack.

A forza generale di sigillatura termica si riferisce à a forza di ligame dopu chì dui filmi sottili sò uniti inseme da u sigillamentu termicu è completamente rinfriscati. Tuttavia, nantu à a linea di produzzione automatica di imballaggio, u materiale di imballaggio in dui strati ùn hà micca ricevutu abbastanza tempu di rinfrescante, cusì a forza di sigillatura di calore di u materiale di imballaggio ùn hè micca adattata per evaluà a prestazione di sigillatura termica di u materiale quì. Invece, l'aderenza termale, chì si riferisce à a forza di sbucciatura di a parte termosaldata di u materiale prima di rinfriscà, deve esse usata com'è a basa per a selezzione di u materiale di termosaldatura, in modu di risponde à i requisiti di a forza di saldatura di calore di u materiale durante u riempimentu.
Ci hè un puntu di temperatura ottimali per ottene a megliu aderenza termale di i materiali di film sottili, è quandu a temperatura di saldatura di calore supera stu puntu di temperatura, l'aderenza termale mostrarà una tendenza decrescente. Nantu à a linea di produzzione automatica di imballaggio, a produzzione di sacchetti di imballaggio flessibili hè quasi sincronizata cù u riempimentu di u cuntenutu. Dunque, quandu si riempie u cuntenutu, a parte sigillata à u caldu in u fondu di u saccu ùn hè micca completamente rinfriscata, è a forza d'impattu chì pò sustene hè assai ridutta.

Quandu si riempie u cuntenutu, per a forza d'impattu in u fondu di u saccu di imballaggio flessibile, un tester di aderenza termale pò esse usatu per disegnà a curva di aderenza termale aghjustendu a temperatura di saldatura di calore, a pressione di saldatura di calore è u tempu di saldatura di calore, è selezziunate u cumminazzioni ottimali di paràmetri di termosaldatura per a linea di produzzione.
Quandu si imballa articuli pesanti imballati o in polvere, cum'è u sali, detergenti per lavanderia, ecc., dopu à riempie questi articuli è prima di sigillatura termica, l'aria in u saccu deve esse scaricata per riduce u stress in u muru di u saccu di imballaggio, permettendu à u materiale solidu di esse. direttamente stressatu per riduce i danni di i sacchetti. In u prucessu di post-processing, una attenzione particulari deve esse pagatu à se a resistenza di puntura, a resistenza à a pressione, a resistenza à a rottura di caduta, a resistenza à a temperatura, a resistenza à a temperatura media, è a sicurezza di l'alimentariu è a prestazione di igiene risponde à i requisiti.

Motivi è punti di cuntrollu per a stratificazione

Un prublema maiò cù e macchine automatiche di imballaggio per l'imballaggio è l'imballaggio di film hè chì a superficia, a film stampata è a strata media di foglia d'aluminiu sò propensi à delaminazione in l'area termosaldata. Di solitu, dopu chì stu fenomenu si verifica, u fabricatore si lamentarà à a cumpagnia di imballaggio molle nantu à a forza composita insufficiente di i materiali di imballaggio chì furniscenu. A cumpagnia di imballaggio molle si lagnarà ancu à u fabricatore di inchiostri o adesivi nantu à a scarsa aderenza, è ancu à u fabricatore di film nantu à u valore di trattamentu di corona bassu, additivi flottanti è assorbimentu di umidità severa di i materiali, chì affettanu l'aderenza di a tinta è adesivu è causanu delamination.
Quì, avemu bisognu di cunsiderà un altru fattore impurtante:u rullu termosaldante.

A temperatura di u rollu di termosaldatura di a macchina di imballaggio automatica righjunghji qualchì volta 210 ℃ o sopra, è u mudellu di u cuteddu di saldatura di calore di a sigillatura di u rollu pò esse divisu in dui tipi: forma di piramide quadrata è forma di troncu quadratu.

Pudemu vede in a lente d'ingrandimentu chì alcuni di i campioni stratificati è non stratificati anu pareti intacte di maglia di rulli è fondu di buchi chjaru, mentre chì altri anu pareti di maglia di rulli incompleti è fondu di buchi pocu chjaru. Certi buchi anu linee nere irregulari (crack) à u fondu, chì sò in realtà tracce di a strata di foglia d'aluminiu chì hè stata fratturata. E alcuni di i buchi di maglia anu un fondu "irregolare", chì indicanu chì a capa di tinta à u fondu di u saccu hà subitu un fenomenu di "fusione".

Per esempiu, BOPA film è AL sò tramindui materiali cù una certa ductility, ma rupture in u mumentu di trasfurmazioni in sacchetti, chì indicanu chì l'allungamentu di u materiale di imballaggio appiicatu da u cuteddu di saldatura di calore hà superatu u livellu accettabile di u materiale, risultatu in ruttura. Da l'impronta di u segellu di calore, pò esse vistu chì u culore di a strata di foglia d'aluminiu in u mità di a "crack" hè notevolmente più ligera di u latu, chì indica chì a delaminazione hè accaduta.

In a pruduzzione difilm d'aluminiu rotuluimballaggio, certi pirsuni crèdenu chì l'approfondimentu di u mudellu di sigillatura di calore pare megliu. In fatti, u scopu principale di usà un cuteddu di sigillatura di calore modelatu per u sigillamentu di calore hè di assicurà a prestazione di sigillatura di u sigillamentu di calore, è l'estetica sò secondarie. Ch'ella sia una impresa di pruduzzione di imballaggi flessibili o una impresa di produzzione di materie prime, ùn cambianu micca facilmente a formula di produzzione durante u prucessu di produzzione, salvu chì ùn aghjustanu u prucessu di produzzione o facenu cambiamenti impurtanti à a materia prima.

Se a strata di foglia d'aluminiu hè sfracicata è l'imballu perde u so sigillatu, chì hè l'usu di avè un bonu aspettu? Da una perspettiva tecnica, u mudellu di u cuteddu di u caldu ùn deve esse in forma di piramide, ma deve esse in forma di troncu.

U fondu di u mudellu in forma di piramide hà anguli sharp, chì ponu facilmente scratch the film and cause it to perd its heat sealing purpose. À u listessu tempu, a resistenza di a temperatura di l'inchiostru aduprata deve superà a temperatura di a lama di saldatura termica per evità u prublema di fusione di tinta dopu a sigillatura di calore. A temperatura generale di saldatura termica deve esse cuntrullata trà 170 ~ 210 ℃. Se a temperatura hè troppu alta, u fogliu d'aluminiu hè propensu à arrughe, cracking è decolorazione di a superficia.

Precauzioni per l'avvolgimentu di tamburi di taglio compositu senza solventi

Quandu si rotola un film compositu senza solventi, u bobinamentu deve esse pulitu, altrimenti u tunneling hè propensu à accade à i bordi solti di u bobinamentu. Quandu u taperu di a tensione di l'avvolgimentu hè stabilitu troppu chjucu, a capa esterna generà una grande forza di compressione nantu à a capa interna. Se a forza di attritu trà i strati interni è esterni di u film compositu hè chjuca dopu à l'avvolgimentu (se a film hè troppu liscia, a forza di attritu serà chjuca), u fenomenu di estrusione di l'avvolgimentu serà accadutu. Quandu un taper di tensione di bobina più grande hè stabilitu, u bobinamentu pò esse pulito di novu.

Per quessa, l'uniformità di l'avvolgimentu di i filmi compositi senza solventi hè in relazione cù l'impostazione di i paràmetri di tensione è a forza di attritu trà i strati di film compositi. U coefficient d'attrito di a film PE utilizatu per i film compositi senza solvente hè generalmente menu di 0,1 per cuntrullà u coefficient d'attrito di u film compositu finali.

U film compositu di plastica plastica trattatu da un processu compositu senza solventi avarà qualchi difetti di apparenza cum'è spots adesivi nantu à a superficia. Quandu hè pruvatu nantu à una sola borsa di imballaggio, hè un pruduttu qualificatu. Tuttavia, dopu à imballà u cuntenutu adesivu di culore scuru, questi difetti di l'apparenza appariscenu cum'è spots bianchi.

Cunclusioni

I prublemi più cumuni durante l'imballazione automatica à alta velocità sò a rottura di u saccu è a delaminazione. Ancu s'è u tassu di rottura in generale ùn supera u 0,2% secondu i normi internaziunali, e perdite causate da a contaminazione di l'altri articuli per via di a rottura di u saccu sò assai gravi. Dunque, testendu a prestazione di sigillatura termica di i materiali è aghjustendu i paràmetri di sigillatura termica in u prucessu di produzzione, a probabilità di danni di i sacchetti di imballaggio molle durante u riempimentu o u almacenamentu, u post-processamentu è u trasportu pò esse ridutta. Tuttavia, una attenzione particulare deve esse pagata à i seguenti prublemi:

1) Una attenzione particulare deve esse pagata à se u materiale di riempimentu contaminarà u sigillu durante u prucessu di riempimentu. I contaminanti ponu riduce significativamente l'aderenza termale o a forza di sigillatura di u materiale, purtendu à a rupture di u saccu di imballaggio flessibile per via di a so incapacità di sustene a pressione. Una attenzione particulare deve esse pagata à i materiali di riempimentu di polvere, chì necessitanu teste di simulazione currispondenti.

2) L'aderenza termica di u materiale è a forza di sigillatura termica di espansione ottenuta attraversu i paràmetri di sigillatura termica di a linea di produzzione selezziunata duveranu lascià un pocu di margine nantu à a basa di i bisogni di u disignu (l'analisi specifica deve esse realizatu secondu a situazione di l'equipaggiu è di u materiale), perchè s'ellu hè cumpunenti sigillatura calori o materiali film imballaggio molle, l 'uniformità ùn hè micca assai bona, è l'errori accumulate vi purtari à effettu di sigillatura di calore irregolari à u puntu di sigillatura di calore imballaggio.

3) Testendu l'aderenza termale è a forza di sigillatura termica di espansione di i materiali, pò esse ottenutu un inseme di parametri di sigillatura termica adattati per prudutti specifichi è linee di produzzione. À questu tempu, una considerazione cumpleta è a selezzione ottimale deve esse fatta basatu annantu à a curva di termosaldatura materiale ottenuta da a prova.

4) A ruptura è a delaminazione di i sacchetti di imballaggi flessibili di plastica sò un riflessu cumpletu di materiali, prucessi di produzzione, paràmetri di produzzione è operazioni di produzzione. Solu dopu l'analisi detallatu ponu esse identificati i veri causi di rupture è delamination. E norme deve esse stabilite quandu si compra materie prime è ausiliarie è sviluppanu prucessi di produzzione. Mantenendu boni registri originali è migliurà continuamente durante a produzzione, a rata di dannu di i sacchetti di imballaggi flessibili automatici in plastica pò esse cuntrullata à u livellu ottimale in un certu intervallu.


Tempu di Postu: Dec-02-2024