Cumu fà a vostra teiera d'argilla più bella?

Cumu fà a vostra teiera d'argilla più bella?

A cultura di u tè in Cina hà una longa storia, è beie tè per a forma fisica hè assai pupulare in Cina. È beie tè richiede inevitabilmente diversi insemi di tè. I vasi d'argilla viola sò u megliu insemi di tè. Sapete chì i vasi d'argilla viola ponu diventà più belli alzenduli ? Un bon vasu, una volta alzatu, hè un capulavoru senza paragone, ma s'ellu ùn hè micca alzatu currettamente, hè solu un inseme di tè ordinariu. Chì sò i prerequisiti per alzà un bon vasu d'argilla viola ?

teiera di clat viola

Prerequisitu per mantene una bona violateiera d'argilla

1. Bone materie prime

Si pò dì chì una pignatta fatta di bona fanga, un bon metudu di cunservazione, una bona forma di pignatta, è una pignatta fatta cù una bona artigianalità = una bona pignatta. Una teiera ùn pò micca esse necessariamente cara, ma dopu anni di cura attenta, pò emanà una bellezza inaspettata.

Di solitu, a velocità di imballaggio di fanghi in un bonu vasu d'argilla hè sicuramente più rapida chè quella di l'usu di un vasu d'argilla regulare. In fatti, s'ellu hè bonu o cattivu un vasu hè u fattore u più impurtante. Un vasu allevatu cù un bonu fangu serà sicuramente più bellu. D’altronde, s'ellu ùn hè micca bonu, ùn importa quantu sforzu ci si mette, u vasu resterà listessu è ùn uttenerà micca i risultati previsti.

2. Prucessu di pruduzzione

Durante u prucessu di pruduzzione di unteiera d'argilla viola, a superficia hà bisognu di esse appiattita è raschiata per caccià e piccule particelle, è u fangu trà e particelle galleggia nantu à a superficia. A superficia di a pignatta serà liscia è faciule da rivestisce. À a listessa temperatura di u fornu, u gradu di sinterizazione in una pignatta d'argilla viola ben fatta hè più altu. A sinterizazione in u locu ùn hà micca solu un culore regulare, ma hà ancu una alta resistenza (ùn si rompe micca facilmente), chì dimostra pienamente e proprietà traspiranti è impermeabili di a sabbia viola.

I cuncetti di quante volte una pignatta hè pressata à platu è quante volte hè pressata dece o vinti sò cumpletamente diffirenti. Questa hè a pacienza è a meticulosità di l'artigiani, è u sicretu per una immersione è una manutenzione più faciule di una pignatta stà in a quantità di artigianatu "di l'aghi brillanti". Una pignatta veramente bona deve ancu esse una pignatta cù eccellenti cumpetenze in a fabricazione di aghi brillanti. In quest'epoca di tutti chì cercanu u prufittu, hè raru chì un fabricatore di vasi sia capace di pusà fermamente nantu à u bancu di travagliu è di fà aghi fini è brillanti.

teiera yixing

Cumu tene bè una pignatta d'argilla viola

1. Dopu l'usu, upignatta d'argilla violadeve esse pulitu è ​​senza macchie di tè.

A struttura unica à doppiu poru di i vasi d'argilla viola pò assorbe u sapore di u tè, ma i residui di tè ùn devenu micca esse lasciati in a pignatta per u scopu di tene a pignatta. Cù u tempu, e macchie di tè s'accumuleranu in a pignatta, cunnisciute ancu cum'è muntagne di tè, chì ùn hè micca igienicu.

Hè megliu preparà un guarnitore o mette un tappetinu in u fondu di a pignatta quandu l'utilizate.

Parechji appassionati di tè mettenu a pignatta direttamente nantu à u mare di tè durante l'usu cutidianu. Quandu si versa u tè, a zuppa di tè è l'acqua traboccheranu da u fondu di a pignatta. S'ellu ùn hè micca lavatu spessu, u fondu di a pignatta si consumerà cù u tempu.

3. Servite una tazza di tè, preferibilmente senza mischjà.

I vasi d'argilla viola anu proprietà d'adsorbimentu, è hè megliu preparà un tipu di tè in una sola pignatta. Sè preparate parechji tipi di tè in una pignatta, pò facilmente cambià u gustu. Sè vo vulete cambià e foglie di tè, assicuratevi di pulisce bè è di ùn scambià micca.

4. Ùn aduprate micca detergente per pulisce i vasi d'argilla viola.

Pulite a teiera cù acqua pulita, ùn aduprate micca detergente. S'ellu hè per pulisce e macchie di tè, pudete pulisce parechje volte è aghjunghje una quantità adatta di bicarbonatu di sodiu comestibile per a pulizia.

5. U pote d'argilla viola pulitu deve esse piazzatu in un locu asciuttu.

Quandu si pulisce una pignatta d'argilla viola, pò esse chì ci sia un pocu d'acqua rimasta in a pignatta. Ùn a conservate micca subitu. Invece, mette a pignatta in un locu frescu è asciuttu, scolate l'acqua è conservatela in un locu ben ventilatu.

6. Quandu si usa è si mette, fate attenzione à ùn esse contaminatu cù l'oliu.

Dopu i pasti, duvete lavà e mani di a pignatta è fà attenzione à ùn avè macchie d'oliu quandu a mettite. Sè una pignatta d'argilla viola hè macchiata d'oliu, serà difficiule da pulisce, è s'ellu ne danneghja l'aspettu, a pignatta serà arruvinata.

pignatta d'argilla


Data di publicazione: 21 d'aostu 2023