A cultura di tè in Cina hà una longa storia, è beie tè per fitness hè assai populari in Cina. E bere tè inevitabilmente richiede vari set di tè. I vasi d'argilla viola sò a cima di i set di tè. Sapete chì i vasi d'argilla viole ponu diventà più belli alzenduli? Una bona pignata, una volta risuscitata, hè un capolavoru senza pari, ma s'ellu ùn hè micca risuscitatu bè, hè solu un set di tè ordinariu. Chì sò i prerequisiti per crià una bona pignatta d'argilla viola?
Prerequisite per mantene una bona violateiera di argilla
1. Bona materia prima
Si pò dì chì una pignatta fatta di fangu bonu, un bonu mètudu di mantene a pignatta, una bona forma di pignatta, è una pignatta fatta cù una bona craftsmanship = un bon pignatta. Una teiera ùn pò micca esse necessariamente caru, ma dopu anni di cura attenta, pò emette una bellezza inespettata.
Di solitu, a vitezza di l'imbulighjate di slurry in una bona pignatta d'argilla hè definitivamente più veloce di quella di utilizà una pignatta d'argilla regulare. In fatti, se una pignatta hè bona o mala hè u fattore più impurtante. Una pignatta rialzata cù u fangu bonu serà sicuramente più bella. Per d 'altra banda, se u fangu ùn hè micca bonu, ùn importa micca quantu sforzu si mette in questu, a pignatta ferma sempre u listessu è ùn uttene micca i risultati previsti.
2. Prucessu di pruduzzione
Durante u prucessu di pruduzzione di ateiera di argilla viola, A superficia deve esse appiattata è scraped per caccià i picculi particeddi, è u fangu trà e particelle floate nantu à a superficia. A superficia di a pignatta serà liscia è faciule di chjappà. À a listessa temperatura di u fornu, u gradu di sinterizazione in una pignatta d'argilla purpura ben fatta hè più altu. A sinterizzazione in u locu ùn hè micca solu un culore regularmente, ma hà ancu una forza alta (micca facilmente rotta), chì dimostra cumplettamente e proprietà transpirabili è impermeable di a sabbia viola.
I cuncetti di quante volte una pignatta hè pressu pianu è quante volte hè pressu dece o vinti sò completamente diffirenti. Questa hè a pacienza è a meticulosità di l'artighjani, è u sicretu per u soaking più faciule è u mantenimentu di una pignatta si trova in a quantità di l'artighjanu di "agulla luminosa". Una pignatta veramente bona deve esse ancu una pignatta cù capacità eccellenti per fà agulla brillanti. In questa era di tutti chì cercanu u prufittu, hè raru per un prufessore per pudè pusà fermu nantu à u bancu di travagliu è fà agulla fini è brillanti.
Cumu mantene bè un vasu di argilla viola
1. Dopu à usu, upot d'argilla violadeve esse pulita è senza macchie di tè.
A struttura unica di doppiu poru di vasi d'argilla viola pò adsorbe u gustu di u tè, ma u residu di tè ùn deve esse lasciatu in a pignatta per u scopu di mantene a pignatta. À u tempu, i tacchi di tè s'acumuleranu in a pignatta, cunnisciuta ancu com'è muntagne di tè, chì ùn hè micca igienicu.
Hè megliu per preparà un piattu o piazzà un pad pad à u fondu di a pignata quandu si usa.
Parechji entusiastici di u pignate ponenu a pignatta direttamente nantu à u mare di tè durante l'usu di ogni ghjornu. Quandu si versa u tè, a zuppa di tè è l'acqua sopra u fondu di a pignatta. S'ellu ùn hè micca lavatu spessu, u fondu di a pignatta si spende cù u tempu.
3. Servite una pignatta di tè, preferibile senza mischjà.
I vasi d'argilla viola anu proprietà d'adsorption, è hè megliu per preparà un tipu di tè in una sola pignatta. Sè vo avete parechji tipi di tè in una sola pignatta, pò facilmente incruciate u gustu. Se vulete cambià e foglie di tè, assicuratevi di pulizziari bè è micca scambià.
4. Ùn aduprate micca detergenti per pulizziari vasi di argilla viola.
Pulite u bollitore cù acqua pulita, ùn utilizate micca detergente. S'ellu hè per pulizziari e macchie di tè, pudete pulizziari parechje volte è aghjunghje una quantità approprita di bicarbonate di soda comestible per a pulizia.
5. A pignatta d'argilla purpura pulita deve esse posta in un locu seccu.
Quandu si pulisce una pignatta d'argilla viola, pò esse un pocu di acqua in u pignate. Ùn guardate micca immediatamente. Invece, mette a pignata in un locu friddu è seccu, sguassate l'acqua, è guarda in un locu ben ventilatu.
6. Quandu l'usu è a piazza, fate cura di ùn avè micca contaminatu cù l'oliu.
Dopu à manghjà, duvete lavà e mani di a pignatta è attenti à ùn avè micca macchie d'oliu quandu si mette. Se una pignatta d'argilla viola hè macchiata d'oliu, serà difficiule di pulizziari, è se dannu l'apparenza, a pignatta serà arruinata.
Tempu di post: 21-aug-2023