E tazze di ceramica sò un tipu di tazza cumunemente aduprata. Oghje, sparteremu qualchì cunniscenza nantu à i tipi di materiali ceramici, sperendu di furniscevi una riferenza per a scelta di e tazze di ceramica. A principale materia prima di e tazze di ceramica hè u fangu, è diversi minerali naturali sò aduprati cum'è materiali di smaltu, invece di metalli rari. Ùn sprecherà micca e nostre risorse viventi, nè inquinerà l'ambiente, nè danneggerà e risorse, è hè innocu. A selezzione di tazze di ceramica riflette a nostra capiscitura di a prutezzione di l'ambiente è l'amore per u nostru ambiente di vita.
E tazze di ceramica sò rispettose di l'ambiente, durevuli, pratiche, è a cristallizazione di a terra, di l'acqua è di u focu. E materie prime naturali, cumminate cù u putere di a natura è l'integrazione di a tecnulugia umana, anu creatu necessità quotidiane essenziali in a nostra vita. Hè una cosa nova di zecca creata da l'omu aduprendu materiali naturali è secondu a so propria vuluntà.
I tipi ditazze di ceramicaponu esse classificati secondu a temperatura:
1. A temperatura di cottura di a ceramica à bassa temperatura hè trà 700-900 gradi.
2. E tazze di ceramica à temperatura media si riferiscenu generalmente à a ceramica cotta à temperature intornu à 1000-1200 gradi Celsius.
3. A tazza ceramica à alta temperatura hè cotta à una temperatura di più di 1300 gradi Celsius.
I materiali ditazze di porcellanapò esse divisu in:
A nova porcellana d'ossu, cù una temperatura di cottura generalmente intornu à 1250 ℃, hè essenzialmente un tipu di porcellana bianca. Migliora è riflette i vantaghji di a porcellana d'ossu tradiziunale senza alcuna polvere d'ossu animale, pur mantenendu a forza è a durezza di a porcellana rinforzata. E materie prime includenu 20% quarzu, 30% feldspatu è 50% caolinu. A nova porcellana d'ossu ùn aghjusta micca altri materiali chimichi cum'è magnesiu è ossidu di calciu. A nova porcellana d'ossu hè più resistente à l'impattu chè a porcellana rinforzata, riducendu u tassu di danni in l'usu cutidianu. I so vantaghji sò chì u smaltu hè duru è ùn si graffia micca facilmente, resistente à l'usura, resistente à e alte temperature, è hà una trasparenza è un isolamentu moderati. U so culore hè biancu latte naturale, unicu per a polvere d'ossu naturale. A nova porcellana d'ossu hè una scelta eccellente in l'usu cutidianu.tazze di tè in ceramica.
U gres, cottu à una temperatura generalmente intornu à 1150 ℃, hè un pruduttu ceramicu chì si trova trà a ceramica è a porcellana. I so vantaghji sò una alta resistenza è una bona stabilità termica. In a nostra vita d'ogni ghjornu, i prudutti di gres includenu principalmente tazze, piatti, ciotole, vasi è altri oggetti per a tavola, cù una struttura densa è ferma, un culore biancu latte, è decorati cù fiori di paisaghju, delicati, eleganti è belli. I prudutti di porcellana in gres anu una vernice liscia, un culore dolce, una forma regulare, alta stabilità termica, alta durezza di a vernice è resistenza meccanica, bone prestazioni è un costu più bassu cà a porcellana bianca. A maiò parte di elli sò decorati cù u culore di a vernice, ciò chì li rende a megliu scelta per a publicità è a prumuzione di tazze di ceramica.
A porcellana d'ossu, cunnisciuta cum'è porcellana di cenere d'ossu, hè prudutta à una temperatura di cottura di circa 1200 ℃. Hè un tipu di porcellana fatta di carbone d'ossu animale, argilla, feldspatu è quarzu cum'è materie prime di basa, è hè cotta duie volte per mezu di una cottura liscia à alta temperatura è di una cottura di smalto à bassa temperatura. A porcellana d'ossu hè squisita è bella. Hè cunnisciuta cum'è fina cum'è a carta, bianca cum'è a giada, sona cum'è una campana è hè luminosa cum'è un specchiu, presentendu una struttura è una luminosità diverse da a porcellana ordinaria. Hè faciule da pulisce è pò purtà piacè visuale à l'utilizatori quandu hè in usu. Cum'è porcellana di alta gamma, a porcellana d'ossu hè assai più cara di a porcellana ordinaria è hè più adatta per fà porcellana di rigalu di ogni ghjornu di alta gamma. Pò esse scelta in modu adattatu secondu i bisogni effettivi.
Data di publicazione: 13 di marzu di u 2024