Avete veramente piegatu currettamente a carta di filtru di caffè?

Avete veramente piegatu currettamente a carta di filtru di caffè?

Per a maiò parte di e tazze filtranti, a bona aderenza di a carta filtrante hè una questione assai impurtante. Pigliate u V60 cum'è esempiu, se a carta filtrante ùn hè micca attaccata currettamente, l'ossu guida nantu à a tazza filtrante pò serve solu cum'è decorazione. Dunque, per utilizà pienamente l'"efficacia" di a tazza filtrante, pruvemu à fà aderisce a carta filtrante à a tazza filtrante u più pussibule prima di preparà u caffè.

Siccomu u piegamentu di a carta da filtru hè assai simplice, a ghjente di solitu ùn ci presta micca troppu attenzione. Ma precisamente perchè hè troppu simplice, hè faciule di trascurà a so impurtanza. In circustanze nurmali, una carta da filtru cunica in pasta di legnu hà una bona adattazione cù a tazza di filtru cunica dopu a piegatura. In fondu, ùn hà micca bisognu di esse inumidita cù acqua, si adatta digià perfettamente cù a tazza di filtru. Ma se truvemu chì un latu di a carta da filtru ùn pò micca entre in a tazza di filtru quandu l'inseremu in a tazza di filtru, hè assai prubabile chì ùn sia micca piegata currettamente, per quessa si verifica sta situazione (a menu chì a tazza di filtru ùn sia di un tipu cum'è a ceramica chì ùn pò esse industrializata per a pruduzzione di massa). Dunque oghje, dimustremu in dettagliu:

carta da filtru di caffè (8)

Cumu piegà currettamente a carta da filtru?
Quì sottu hè una carta da filtru cunica in pasta di legnu sbiancata, è si pò vede chì ci hè una linea di sutura da una parte di a carta da filtru.

carta da filtru di caffè (7)

U primu passu chì ci vole à fà quandu si piega a carta da filtru cònica hè di piegà la secondu a linea di sutura. Dunque, pieghemula prima.

carta da filtru di caffè (6)

Dopu avè piegatu, pudete aduprà e dite per liscià è pressà per rinfurzà a forma.

carta da filtru di caffè (1)

Dopu apre a carta di filtru.

carta da filtru di caffè (2)

Poi piegatela à a mità è attaccatela à l'articulazione da i dui lati.

carta da filtru di caffè (3)

Dopu l'adattamentu, u focu hè ghjuntu! Adupremu u metudu di pressà a linea di piega avà per pressà sta linea di sutura. Questa azzione hè assai impurtante, basta ch'ella sia fatta bè, ci hè una alta probabilità chì ùn ci serà più canali in u futuru, chì si adattanu megliu. A pusizione di pressatura hè da u principiu à a fine, prima tirandu è dopu lisciandu.

carta da filtru di caffè (4)

À questu puntu, a piegatura di a carta da filtru hè praticamente cumpletata. Dopu, attacceremu a carta da filtru. Prima, apremu a carta da filtru è a mettemu in a tazza di u filtru.

carta da filtru di caffè (5)

Si pò vede chì a carta da filtru hà aderitu guasi perfettamente à a tazza di u filtru prima ch'ella sia stata bagnata. Ma ùn hè micca abbastanza. Per assicurà a perfezione, ci vole à aduprà dui dite per tene premute e duie linee di piega nantu à a carta da filtru. Appughjà delicatamente per assicurà chì a carta da filtru abbia toccu cumpletamente u fondu.

Dopu a cunferma, pudemu versà acqua da u fondu à a cima per bagnà a carta da filtru. In fondu, a carta da filtru hà digià perfettamente aderitu à a tazza di filtru.

Ma questu metudu pò esse adupratu solu per certi filtri, cum'è quelli fatti di materiali speciali cum'è u tessutu non tissutu, chì devenu esse inumiditi cù acqua calda per fà li aderisce.

Sè ùn vulemu micca bagnà a carta da filtru, per esempiu, quandu facemu caffè ghiacciatu, pudemu piegà la è mette la in a tazza di u filtru. Dopu, pudemu aduprà u listessu metudu di pressatura per pressà a carta da filtru, versà ci a polvere di caffè, è aduprà u pesu di a polvere di caffè per fà chì a carta da filtru si appiccichi à a tazza di u filtru. In questu modu, ùn ci serà alcuna pussibilità chì a carta da filtru si deformi durante u prucessu di preparazione.


Data di publicazione: 26 di marzu di u 2025