Tecniche tradiziunali cinesi di preparazione di u tè

Tecniche tradiziunali cinesi di preparazione di u tè

A sera di u 29 di nuvembre, ora di Pechino, e "Tecniche Tradiziunali Cinesi di Preparazione di u Tè è i Custumi Cunnessi" dichjarate da a Cina sò state esaminate à a 17a sessione regulare di u Cumitatu Interguvernamentale di l'UNESCO per a Prutezzione di u Patrimoniu Culturale Immateriale, tenutasi à Rabat, Maroccu. Lista Rappresentativa di l'UNESCO di u Patrimoniu Culturale Immateriale di l'Umanità. E cumpetenze tradiziunali cinesi di preparazione di u tè è i custumi cunnessi sò e cunniscenze, e cumpetenze è e pratiche relative à a gestione di i giardini di tè, a raccolta di u tè, a preparazione manuale di u tè,tazzaselezzione, è beie è sparte u tè.

Dapoi tempi antichi, i Cinesi anu piantatu, cogliu, fattu è bevutu tè, è anu sviluppatu sei tipi di tè, cumpresi u tè verde, u tè giallu, u tè neru, u tè biancu, u tè oolong è u tè neru, è ancu u tè prufumatu è altri tè riprocessati, è più di 2.000 tipi di prudutti di tè. Per beie è sparte. Usendu uninfusorepò stimulà l'aroma di u tè. E tecniche tradiziunali di preparazione di u tè sò principalmente cuncintrate in e quattru principali regioni di tè di Jiangnan, Jiangbei, Cina Sud-Ovest è Sud, à u sudu di u fiume Huaihe in e muntagne Qinling è à l'est di l'altipianu Qinghai-Tibet. I costumi cunnessi sò largamente diffusi in tuttu u paese è sò multietnici. spartuti. E cumpetenze tradiziunali di preparazione di u tè mature è ben sviluppate è a so pratica suciale estesa è approfondita riflettenu a creatività è a diversità culturale di a nazione cinese, è trasmettenu u cuncettu di tè è di u mondu è di l'inclusione.

Attraversu a Via di a Seta, l'Antica Via di u Tè è di i Cavalli, è a Cerimonia di u Tè di Wanli, u tè hà viaghjatu à traversu a storia è hà attraversatu e fruntiere, è hè statu amatu da persone in tuttu u mondu. Hè diventatu un mezu impurtante per a cumprensione mutuale è l'apprendimentu mutuale trà e civiltà cinese è altre, è hè diventatu una ricchezza cumuna di a civiltà umana. Finu à avà, un totale di 43 prughjetti in u nostru paese sò stati inclusi in a Lista è a Lista di u Patrimoniu Culturale Immateriale di l'UNESCO, classificandosi primi in u mondu.


Data di publicazione: 07 dicembre 2022